Barbara Hrybacz: Kereskedelem lengyel módra
Lengyelországban kezd eluralkodni a szabad piac, amely most először nem a termelők, hanem a fogyasztók piaca. A 40 évig pangó kereskedelem szövetkezeti monopóliumai kezdik elveszíteni eddigi pozíciójukat, fokozatosan veszítik el áruikat és vevőiket is. A kereskedelem a boltokból kivonult az utcára. A termelők számára nem volt kifizetődő az üzlet a monopólium birtokosaival, ezért nekiláttak, hogy közvetítők nélkül, egyenesen a fogyasztónak adják el áruikat. A vásárlók ezt szívesen fogadták, mert olcsóbban vehették meg a friss árut.
Friss hozzászólások
6 év 36 hét
9 év 9 hét
9 év 13 hét
9 év 13 hét
9 év 14 hét
9 év 14 hét
9 év 14 hét
9 év 17 hét
9 év 17 hét
9 év 17 hét