Ha csak csepp is a tengerben, de nyilvánvalóan jó fordulatnak tekinthetők a napokban nyilvánosságra hozott fővárosi kezdeményezések. Bár a tíz évnél idősebb, véglegesen leadott kétüteműek helyett kisorsolt Renault-kat inkább autós reklámfogásnak, mint hatékony környezetvédelmi intézkedésnek tartják a környezetvédők.
Jobb visszhangja van annak a fővárosi döntésnek, hogy a 10 évesnél fiatalabb kétütemű személygépkocsik katalizátorral való felszerelését 50%-ban fizeti a főváros és a KTM közösen. Bár egyes becslések szerint ugyan a kispénzűeknek – és a zömük ilyen – még az 50%-os befektetésre sem futja, másrészt a katalizátor csak néhány órás üzemeltetés után hatékony, és éppen ezek az autósok használják járműveiket a legtakarékosabban. Általánosan helyeslik viszont a környezetvédők, hogy éves BKV-bérlettel jutalmazzák azokat, akik hosszabb időre hajlandók megválni kétütemű járművüktől. Egyelőre nem lehet tudni, hogy hányan fogják igénybe venni ezt a „szolgáltatást”.
Friss hozzászólások
6 év 18 hét
8 év 43 hét
8 év 47 hét
8 év 47 hét
8 év 48 hét
8 év 48 hét
8 év 48 hét
8 év 51 hét
8 év 51 hét
8 év 51 hét